.

.

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2019

Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής Ιππέκης Βασίλης απο την Χαλκιδική (Bίντεο φώτο)

Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής Ιππέκης Βασίλης από την Χαλκιδική μίλησε
αποκλειστικά στο ERGO BLOG για την
μέχρι τώρα πορεία του: 

''Ονομάζομαι Ιππέκης  Βασίλης και κατάγομαι από τα Στάγειρα της Χαλκιδικής
Είμαι αθλητής του Jiu Jitsu και εξειδικεύομαι  στο Brazilian Jiu Jitsu  ένα άθλημα παλαιστικής φύσης το οποίο συνδυάζει την Ελληνορωμαϊκή πάλη την ελευθέρα το τζούντο  και περιλαμβάνει ρίψεις πνιγμούς και εξαρθρώσεις
 Μετά από αρκετές χώρες διακρίσεις όπως τα χρυσά μετάλλια σε Πανελλήνιο πρωτάθλημα, πρωτάθλημα Βορείου  Ελλάδος και κύπελλο Ελλάδας τέθηκε  ο αγωνιστικός στόχος του Πανευρωπαϊκού και του Παγκόσμιου πρωταθλήματος 

Έτσι κατά το διήμερο 18-19 Οκτωβρίου έλαβα μέρος στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα που διεξήχθη στη Ρώμη και κατέκτησα το ασημένιο μετάλλιο στην κατηγορία μου και το χάλκινο μετάλλιο στην open κατηγορία.
 Επίσης πάλεψα στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα όπου και κατέκτησα το χάλκινο μετάλλιο η συμμετοχή μου στα πρωταθλήματα δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την οικονομική στήριξη της εταιρείας Ελληνικός Χρυσός την οποία και ευχαριστώ από καρδιάς, επίσης ευχαριστώ την οικογένειά μου που με στηρίζει ψυχολογικά και είναι πάντα δίπλα μου.
 Με τη συνέχεια της οικονομικής στήριξης από πλευράς της εταιρίας Ελληνικός Χρυσός θα υπάρξει δυνατότητα συμμετοχής μου και σε επόμενα πρωταθλήματα πανελλήνια Ευρωπαϊκά και Παγκόσμια.
  Ο αθλητισμός για μένα είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου, γυμνάζομαι καθημερινά όλο το χρόνο ανεξαρτήτως καιρού, ψυχολογικής κατάστασης και φόρτου εργασίας και έτσι βοηθάει να αντιμετωπίζω πολλές δυσκολίες που παρουσιάζονται στη ζωή μου καθημερινά, εξάλλου  πρωταθλητής δεν είναι αυτός που δεν έχασε ποτέ αλλά αυτός που δεν παραιτήθηκε πότε.
 Εύχομαι παιδιά από τον τόπο μου να εμπνευστούν από  τις διακρίσεις μου και να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους με θέληση και σκληρή δουλειά.''























































Read more: http://ergoliptesxalkidikis.blogspot.com/2019/11/ergo-blog-b.html#ixzz64cvt3YnE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου